tja tja

Detta blir nog det första och enda blogg inlägg Herr Daniel nånsin kommer skriva så jag ska försöka förklara hur det är här borta ur min synvinkel. Allt folk från alla möjliga länder som bor här med oss (Även kallad Hakis) är riktigt trevliga och jag har umgåtts med folk varenda kväll än så länge, delvis på grund av att flickorna inte klarar av att umgås med mig en längre tid då vi inte alltid kommer överens om allt.
Men jag har as kul här borta och lär hela tiden känna nya trevliga människor. Praktiken blir bättre och bättre ju längre tid vi är där, måste också bara säga att patienterna är bättre på engelska och att kommunicera än vad personalen är.
Jag tycker det är synd att vi inte får stanna längre här, för jag skulle utan problem kunna stanna ett bra tag här. Ångrar inte att jag åkte om man säger så.
Men nu ska jag försöka laga mat åt en snorig Lina och Jennika som saknar sin pojke. Flickorna kommer hålla dom som läser uppdaterade resten av tiden.
hörs, puss&kram

Kommentarer
Postat av: " Dexter"

Haha, Daniel skriv mer det var faktiskt kul att läsa :D :) (inte för att Lina och Jennika skriver tråkigt eller något sådant.) men det var så otippat att Daniel skulle skriva på bloggen!. :D

2011-03-14 @ 21:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0